UPDATE FRÅN SKOLAN

Sitter just nu i graf-salen, tror nog nästan hela klassen är här. Och vi börjar inte förrän om en kvart. Wow!

Började med svenska imorse kl 10:00, vi såg på film om grekisk mytologi hela lektionen. Sen var det matte, jobbade hela lektionen så jag är stolt över mig själv, haha. Jag är på god väg, i matten iallafall.

Hade läxa i svenska tills idag men jag var fullt upptagen med rummet igår som ni vet.
Dagens ämne idag var fåglar. Vi pratade om en viss person då vi kom in på fåglar :o fattar inte varför men det blev så. (Och Moa, han är visst snygg! Sååå snygg)

Ja så snart börjar lektionen som pågår i två timmar.
Syrran ska hämta mig kl 15:00 då jag slutar. Hon ska skjutsa mig till mammas och Anders jobb, sen ska vi åka vidare och kolla på färg till mitt rum. Wiie!
Ni får ha det så gött. Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mio { F o t o & D e s i g n }

du kan be dina föräldrar överföra, eller så kan du ju skicka men det är bäst att överföra, den kan ju försvinna i posten lixom :)

2009-10-01 @ 20:14:17
URL: http://miobloom.blogg.se/
Postat av: Mio { F o t o & D e s i g n }

okay

2009-10-01 @ 20:58:48
URL: http://miobloom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0