TRÅKIG SÖNDAG

Ush, kollar mig i spegeln och märker att jag har påsar under ögonen, NEEJ känner mig gammal nu.
Har iallafall precis duschat, borstat tänderna och ångat ansiktet. Det är bra om man är förkyld kan jag säga.

Gick upp vid 13:30 idag också. Kom i säng 03:00 i natt. Så jag ska strax gå och sova.
Ingenting har hänt idag, som vanligt. Men imorgon är det en ny vecka, sista veckan i skolan sen är det höstlov. Äntligen! Har prov imorgon som jag inte har pluggat ett skit på. Men jag och Moa ska plugga innan provet imorgon hade vi tänkt, lite onödgit för jag har ju så kort minne. Känner på mig det inte kommer gå bra.
Fan jag lovade mig själv att skärpa mig nu i gymnasiet, det går bra men inte inför detta prov. Jag känner mig rätt så säker inför matte provet på torsdag iallafall.

Just nu lyssnar jag på Jordin Sparks senaste album, skit bra! Love her songs. Love all about her.
Hon var grym hos Idol i fredags. Btw jag sa ju att Camilla skulle åka ut haha!

Ska nu fortsätta lyssna på S.O.S den är svängig. Jag lixom sitt-dansar hela tiden.
Nej. Ska väl hoppa i sängen nu och kolla på Sex and the city. God natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0