TRÅKIG DAG I SKOLAN

Är fortfarande i skolan. Börjar med datakunskap om en halv timme.
Vi ska tydligen ha läxförhör (!?) Kommer inte gå bra. Började med bild 08:30. Vi skulle leta en svartvit bild och sen rita av den. Jag tog en zebra haha. Men det var en fin zebra. Konstigt nog har jag börjat gilla bild. Kan man verkligen tänka sig det? Trodde man aldrig.

På engelskan hade vi läxförhör. Det kändes bra i början kunde ju allt. Men när man kom till sista pappret så somnade hjärnan. Typ alla gjorde inte den sista sidan, så jag känner mig inte sämst iallafall.

Ikväll så vet jag inte vad som händer. Är trött. Kanske ska köpa godis eller chips och läsk och kanske kolla på en massa filmer ikväll? Kanske ringer en kompis eller nåt Jo men jag kan fråga Sandra. Men jag har ju inga pengar kvar på mobilen och kompis har gått ut. Aj.

Imorgon ska jag och Sandra (en annan Sandra, min barndomsvän) och våra mammor gå på bio och se "Allt för min syster". Det stod i tidningen att dom rekomenderade att ta med papper för att torka tårarna. Om dom rekomenderar det kommer jag säkert gråta floder.

Nu avslutar jag detta inlägg. Ha en bra fredag.

Kommentarer
Postat av: Janni ♥

Hejsan!



Förlåt att jag inte svarat tidigare!

Jag hjälper dig gärna med en design till din blogg! :)

Ska ta mig en tupplur nu och så skriver jag till dig sen igen! :) Så ska vi se hur vi kan lösa det! :)



Kramis

2009-10-02 @ 15:51:12
URL: http://jannikylmaaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0