NY VECKA, REDAN NYA HÄNDELSER

Hej allihopa!
Sitter här framför datorn min och det dunkar Britney Spears i högtalarna. Gimmie more, gimmie more.
Idag är det måndag dvs back to school, so booring. Men det var helt ok, sista lektionen var idrott då vi var ca 10 st på lektionen. Vart tar alla vägen efter samhällskunskapen? Det är ju jätte lätt att få betyg i idrott kom på lektionen så får du VG lixom, ja typ.
Jag kommer ihåg när jag gick i sexan, sjuan och lite i åttan då jag skolkade jätte mycket från idrotten. Varför jag gjorde det var bara för att jag tyckte inte om att "skämma" ut mig inför klassen och så tyckte jag såklart det var så tråkigt. Men i nian slog jag på stort, fick VG första terminen som jag aldrig trodde jag skulle få, var sjukt glad för det. Men andra terminen sänkte jag mig till G för jag inte var med på kanske tre lektioner?
Whatever, nu i gymnasiet så leker livet. Man ska få ut så mycket av det roliga, som jag har fått väldigt mycket av idag.

På idrotten spelade vi pingis, tjejer och bollar går inte ihop asså, iallafall inte jag & Marie för den delen haha, hon slog bollarna i taket istället. Jag kom till final en gång och det trodde jag aldrig haha.

Efter skolan drog jag, Moa, Malin och Li hem till mig. Vi snackade tog en massa random bilder och lyssnade på musik. Hade skit kul. Tills dom skulle gå vid 15:30.

Så jag gjorde mig toast och te för jag var hungrig, åt inte middag förrän 20:00 efter att ha varit på yoga. Det var så skönt. Alltid en bra start på mina veckor. Nu ska jag återgå till Britney Spears. Just nu spelas womanizer, tycker egentligen inte om låten för det poppar upp dåliga minnen i huvudet.

Ska väl strax duscha och borsta gaddarna och sen sussa. Vill sova inatt! Börjar 10:00 imorgon med fotografisk bild. Den enda lektionen. Så jag ska bli klar med allt som ska vara klart. Fem timmar, ja det hinner jag nog på. Men nu säger jag god natt. P&K ♥



Vi tog så mycket mer bilder men allt kommer inte upp på bloggen. Kolla min facebook för några fler bilder.
Isabella Bellvis Lind heter jag såklart. Vi ses där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0