LÖRDAD & SÖNDAG

Hur ska jag börja detta inlägg?
Sitter just nu i Madelenes rum, mitt rum för tillfället. Färgen i mitt rum blir suveränt. Längtar tills det blir klart, får flytta in igen tidigast på torsdag. Skönt att man har rensat alla grejer som fanns.
Haha sa jag att mamma hittade ett after eight ask gömd i min byrå? Haha undra hur länge den stått där, snodde den för över ett år sedan och i torsdags när vi rensade så hittade hon den, fan vad jag garva. Ja det var kul det.

Idag gick jag upp vi 12:00, och åt lunch 13:00 och kollade på "Notting hill".
Vid 16:30 skulle vi vara hos familjen Eriksson i Tyresö, min moster fyller 41 imorgon. Så det firade vi med en god middag, gott fika, presenter och en massa snack och såklart bus med kusinerna. Alltid kul att bråka med små killarna, men inte när dom kastar saker på en då blir man arg och säger till dom såklart.

Igår var jag inne i stan med mamma, Sandra Bl och hennes mamma. Vi gick på stan och kollade efter skor, sen började det regna också, klockan tickade iväg snabbt så vi hann inte köpa något för filmen skulle börja strax då. Så vi köpte godis osv. Vi såg "Allt för min syster" en snyft film. Den var jätte sorglig men bra. Tänk att det finns många familjer som lever så. Det är synd. Inte så mycket man kan göra åt egentligen.
Efter bion märkte jag att mina fötter blev blöta, då hade jag fått ett hål under skon. Härligt! Skulle ändå köpa uggs så det gjorde jag :) så jag passade på att köpa ett par snygga boots. Så jag fick gå med nya klackskor i stan. Inte det roligaste och framför allt skönaste.

Cia kollar på en film som går på TV i mitt rum. Är ganska trött så jag får gå och lägga mig när hon kollat färdigt. Vill så gärna sova några timmar i natt, har ju 5-6 kuddar i sängen så jag kommer säkert sova gott i natt. Somna till musik i öronen och tänka på HAN. Då somnar man med ett brett leende på läpparna.


Meine belibte Mutter. (stavning?)


Sandra på bussen. Hon och hennes miner asså.


Sandras mamma och min mamma.


Vid bion.


Tyvärr, det var den bästa bilden på oss som togs igår.


Sexigt Sandra äter, right?


Mmm, så gott!






Snart ska jag gå och sova här...


... men först ska jag pinka av denna lille man.


Kommentarer
Postat av: Julia

Oj så god maten ser ut :D

2009-10-06 @ 17:54:08
URL: http://juliaexanimo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0