KUL PÅ GRAF LEKTIONEN

Har just nu grafisk kommunikation.
Det är skit kul. Satte in Angelina Jolie i Leif Pagrotsky. Checka in bilden asså. Grov het!

Har haft matteprov idag, jag mådde inte alls bra igår så jag sov en timme och pluggade ingenting, men vi får hoppas på det bästa. Som tur är det första provet så jag kan ju alltid jobba upp mitt betyg, peuw.

Ja, vi slutar om en kvart och just nu är jag inne på facebook. Ikväll händer inte så mycket. Kanske ska göra idrotts uppgiften som tydligen ska vara inlämnad imorgon..

Aja. Ni får ha det super så länge och bli upphetsade av denna heta bild. Ciao.



Kommentarer
Postat av: Li

fin leif!

2009-10-22 @ 14:49:36
Postat av: Bella

Haha sjukt fina Leif ;)

2009-10-22 @ 15:46:43
URL: http://bellvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0