HEY YO

Hey yo bloggen.
Är just nu inne på facebook och spelar "Restaurant city", har blivit helt beroende men det är kul haha. Evanescence lyssnar jag också på, sjukt bra musik.

Hade tänkt att jag skulle till Friskis&Svettis och kolla in gymmet medans Madelene kunde gå på spinning, men hon är inte 16 så hon kan inte spinna så det blev inte av.
Det är nog lika bra att jag är hemma ett tag idag, för ikväll ska jag iväg, berättar inte mer än det.

Så ja, jag har än så länge spelat, lyssnat på musik, gått ut på promenad med Tellus, Cia, Erik och Madelene i en timme och ätit lunch.

Nu ska jag återgå till spelandet och vid 16:00 tänkte jag hoppa in i duschen. Vi hörs. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0