GOD NATT

Nu säger jag god natt och sov gott. För nu ska jag sova. Har inte gått och lagt mig såhär tidigt på länge, 22:30. REKORD! Typ. Måste ändå få sömn inatt, drömde en konstig dröm igår natt.

Drömde om att jag var i en helt vanlig värld. Jag gick i centrum där vanliga människor och lite fjortisar var. Sen gick jag igenom en liten dörr in till en helt annan värld, där kryllade det av emosar som var överallt. På andra sidan fanns det en stor väg där bilar körde i 180 och hjortar sprang kors och tvärs.

En helt random dröm asså. Har drömt de mest konstigaste drömmarna. När jag var liten drömde jag om att Cruella De Vil skulle ta mig och använda mina kroppsdelar, ja jag vet inte vad men det var en konstig dröm. Haha nu när vi går in på det ämnet, flera gånger har jag drömt om att jag kan flyga, man känner verkligen i drömmen att man flyger, hur konstigt som helst, men gissa var jag flög? Över Runstensskolan i Haninge, min gamla skola. Haha snacka om konstiga drömmar. Nej nu får jag inte skriva långt inlägg igen. För sent för det.

Skulle bara säga god natt så blir det ett långt inlägg igen. Ovanligt!
GOD NATT. SOV GOTT. DRÖM SÖTT VAKNA BLÖTT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0