FREDAGSMYS MED IDOL

Har precis ätit middag, lax i ugn. Asså man kan prata om vad som helst med min familj, morsan nämnde att jag ****** ****** när jag i trean, tack mamma, inför Anders och Erik. Kul för dom att veta!
Ja, mammor kan vara pinsamma ibland asså, men jag skrattade bara åt saken, det var så länge sen.

Skulle ju iväg ikväll, men det blev inställt. Så idag har jag bara varit hemma och kollat på SATC med Erik, busat med hunden och spelat Restaurant city. Beroende? Nej inte alls.

Om en halvtimme är det Idol. Kommer inte ihåg vad temat var men jag ska ändå kolla. Längtar så till den 11 december så jag och tjejerna + William ska se finalen i Globen ink. V.I.P. Yes we are very important (stavning!?) people. Pratade med S igår och han har nu fixat 15 biljetter. Tänkte jag kunde ge bort fem st till en närstående, säger inte vem för jag antar att denne läser min blogg. Men det ska bli en överaskning!
Han erbjöd mig ett jobb på H&M också, är han en ängel eller vad? Men jag ska fundera på saken. Har ju skolan som tar tid och vill ha vara med vännerna så mycket som möjligt, ja har inte träffat några så mycket under lovet som ni kanske märkt, men har bara velat vara hemma och tagit det lugnt.

Ne, nu ska jag noppa ögonbrynen innan syrran får spader, hon kallar mig Enögonbrynsdamen igen, som hon gjorde när jag var liten. Haha såg faktist ut som en fågel i pannan.


Varför ritade jag på mig själv i anstiket med tuschpennor? Fråga inte! Jag vet fortfarande inte varför, jag var ett barn! Och munsåret ska vi inte prata om, har alltid haft problem med munsår. Åt apelsin på fritis fast jag är allergisk, och slickade mig runt munnen, torka och det om och om igen. Ja, men såhär såg jag ut när jag var liten, till en viss del. Ögonbrynen ser man inte så bra för jag var väldigt ljus när jag var yngre, sen blev jag mörkare (ärvt av min fader).


Kommentarer
Postat av: Anonym

nemen, vem är denna sötnos på bilden? ;)

2009-10-30 @ 19:53:05
URL: http://thunwall.blogg.se/
Postat av: Bella

Haha, sötnosen är JAG överraskande nog :D

2009-10-30 @ 21:43:31
URL: http://bellvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0