EN SEG TORSDAG

Är propp mätt. Det blev enchiladas till middag. Det är så gott och mättande. Orkar bara två st. Jag var dum som gjorde toast och te två timmar innan, så jag var ju redan mätt.

Just nu lyssnar jag på Paramore med "crush crush crush", så jävla bra! Älskar bruden. Skit söt och coolt hår och sjunger sjukt bra. Musiken är så bra!

Började 10:00 idag, skulle egentligen till Stephan för att ta tag i det jag missat. Men jag var så trött imorse så jag gick inte. Mamma blev inte glad när hon fick reda på det. Men hon fattar inte att JAG bestämmer hur JAG vill ha det! JAG får välja min skol gång. Visst jag bryr mig och jag tror jag aldrig pluggat, någonsin. Förutom till viktiga prov dock. Men jag har fortfarande inte hittat en bra studie teknik som funkar för mig. Har provat en massa olika, men vissa är ju omöjliga. Om jag läser två sidor ur en historiabok tex och sen ska sammanfatta det jag läst, så har jag redan glömt bort vad jag läste. Jag har ett bra minne men den är KORT.

På tal om plugg så ska jag snart gå igenom datakunskaps läxan så jag kan provet tills imorgon. Kommer säkert gå hemskt dåligt men jag får göra mitt bästa av situationen.

Ush är så hemskt trött.
Skolan gick väl sådär. På svenskan läste vi om olika grekiska mytologi berättelser som vi skulle prata om osv. Booring. På matten gick det bra, inte de två sista talen som tog en evighet. Sista lektionen var grafisk kommunikation, idag fick vi jobba i PS (photoshop), det var kul. Men det tog typ en och en halvtimme innan man verkligen kom igång haha. Men man lär sig av sina misstag!

Pratade precis med Sandra Bl i mobilen. Vi ska vara imorgon, ha myskväll med ansiktsmask osv. Det kommer bli super mysigt. Det var jätte länge sen vi gjorde nåt tillsammans, nu snackar jag år. Sist vi var ensamma och gjorde nåt riktigt kul var för.. i somras på Rix Fm. Ok men det var då. Jag menar vi har inte träffats på flera år pga våra familjer, eller min då. Ja men nu är vi back in track, se upp för "Tjocksmocken & Flodhästen" cause here we come!

Fick hem manualen till min analoga systemkamera från farmor och farfar. Tack så hemskt mycket! (Fast ni läser förmodligen inte min blogg, men jag sa tack iallafall) sen så fick vi tydligen en massa äpplen från dom också. Gulligt. Men det tråkiga är ju att jag inte tål saftiga goda äpplen. En av mina favorit frukter!



Sandra och jag från skolavslutningen.
Love you honey, since birth til death.

No one can keap us apart. No one.
Tjocksmocken and Flodhästen rules!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0