NY VECKA, NYA HÄNDELSER

Kom hem för en halv timma sen från yogan. Var så trött så jag faktist somnade i slutet när vi bara skulle ligga ner ett tag. Gick därifrån gäspandes.

Började 09:45 idag, slutade strax efter 14:00 med idrott. Hade fotboll på idrotten, haha det var faktist kul att spela fotboll, speciellt med denna klass, eller det var ju bara jag och åtta till som var med på idrotten. Vi brukar ju inte vara så många på idrotten faktist.

Vi hade match sist, tre killar mot sex tjejer. Som grädden på nosen vann killarna! Haha förvånar inte mig, dom kan ju fotboll och går väl antagligen på det också + att jag har noll koll på bollar, har inget boll sinne alls och ni ska veta en liten hemlis, jag är bollrädd. Det enda jag gillar att spela är badminton isåfall.

Det är ju trots allt måndag så jag är jätte trött idag. Men måste göra svenskan för läxan ska in i morgon, åh orkar inte men måste!

Det var det jag hade att säga. Ska fortsätta lyssna på musik i tio minuter till sen måste jag sätta mig ner och göra läxan. Ha det bäst. P&K ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0