KORT SKOLDAG + HÄNG I CENTRUM

Jag är så mätt så jag har ont i magen.
Idag var det jag som lagade maten, lagade stuvade makaroner med stekt falukorv. Så mumsigt!

Idag började skolan 09:00 och slutade 11:00 för vi hade ingen foto för Stephan är borta idag. Synd, men jag hade ändå glömt mina grejer hemma så, tur det haha. Men då så drog jag, Moa, Malin, Li och William till centrum i två timmar. Gick in och ut ur affärer, till sist satt vi på donken och skrattade för fullt så man fick ont i magen.

Har inte hänt så mycket mer idag. Har varit på promenad med Tellus.
Ikväll är det "Desperate Housewives" som man definitivt ska se på. Just love.

Btw, har fått 10 biljetter till idolfinalen alla VIP. Snacka om att jag är världens lyckligaste. Idol med dom bästa lixom. Tyvärr inte Sarah för hon ska iväg på EM då :'(



Snyggingen Li posar. Ur vägen Tyra Banks!


Miss Toro diggar tröjan. Me tuna!


Li strike a pose. Haha just ignore me!


Före och efter. SKILLNAD!


Ser dom ut som tvillingar? Hmh. Kanske, kanske inte.
Men dom är inte ens släkt. Haha!


Me at donken.


Haha deras miner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0