TORSDAG: STACKARS MEINE BEBBO

Hej min kära blogg.
Sitter just nu och lyssnar på "This is it" med Michael Jackson och funderar, på hur jag och Sandra ska få tag på alkohol tills imorgon. Ska på fest vet ni.
Men det löser sig nog, hoppas jag. Haha det är inte så att jag MÅSTE ha alkohol för att ha kul för jag kan ha kul utan, men det är gott.

Idag har det varit skola.
På graf lektionen fick vi göra DVD omslag, men jag satt nästan hela lektionen och letade och letade efter bra filmer som jag sett som jag kan göra nya omslag till, så jag tänkte ta "Step up", så hittade jag en bild och att fixa bilden tog evigheter. Men vi har nästa gång på oss också, men jag får väl sitta efter skolan nästa vecka och på rasterna för att bli klar med den.

Efter lektionen gick jag, Moa och Li till Stephans rum för att föra över bilderna och videorna till usbn. Och så tog vi några fler bilder och videon.

Men nu har jag alla bilder på datorn. Det var nåt fel på min dator ocskå, den ville inte visa alla filer. Men nu har jag alla bilder och filmer. Härligt!

När jag kom hem, märkte jag att Tiger haltade, han vägrade sätta ner höger foten, han gick och hoppade konstigt, det visade sig att han varit med i slagsmål. Anders och mamma var tvugna att åka in till djurkliniken och kolla min bebbo. Stackars meine bebbo, han hamnar alltid i slagsmål och har ont i lilla foten nu.

Nåt mer? Nja tror inte det. Ska snart lägga upp alla bilder och filmer. Haha en sak är säker: Ni kommer få ett gott skratt.
Jag var så dum nog att jag åt pan pizza när jag tittade på dom, då satte jag i halsen tre gånger. Haha smart man är asså.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0