Smaksatta kondomer och glidmedel

Jag måste bara tipsa er om en härlig hemsida, kondomkungen.se, dom har en massa kondomer med härliga smaker samt glidmedel.
Haha fråga mig inte varför jag surfar på kondomer men det bara kom upp, ok? NOT! Ne men det är kul att kolla vad det finns, då kom bl.a dessa upp.



Snacka om mumsigt va? Vi tjejer har positiva anledningar till att suga av killar:
1. Killen får för en gångs skull njuta samtidigt som vi nästan får kräkattacker (dock inte bra).
2. Killens lilleman smakar kaffe/jordgubb/vanlij/tutti frutti, ja vad det nu är för smak på kondomen/glidmedlet.
3. Smakerna får tjejen att vilja suga ännu mer, dvs då får killen ännu mer njutning.

Haha skumt inlägg, I know. Dock inte rekomenderat till minderåriga dvs under 15 år. Detta inlägg är snarare tillägnad Moa Thunwall. Hon som älskar kaffe, nu kan du få smaka på ännu mer kaffe gumman ;)

 

 


Kommentarer
Postat av: Moa

mitt liv är från och med nu fulländat! ;D

2009-11-07 @ 18:12:03
URL: http://thunwall.blogg.se/
Postat av: Bella

Hahaha yeah xD

2009-11-08 @ 00:57:56
URL: http://bellvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0