Ska fixa mig nu

Tjo bloggen!
Har precis pratat med Sandra Bl i telen. Jag blev bjuden på fest i Fartsa och sa det till henne, men nu har jag tappat suget men hon tvingar med mig. Aja, får väl följa med iallafall. Jag menar, vad ska jag göra själv en lördagskväll? Det får bli först fest i Farsta hos Robbin och sen ska vi vidare hem till Sandras kompis Olle i Jordbro.

Klockan är bara tjugo i fyra så jag har inte hunnit med mycket alls. Har kollat på AMA och ätit lunch, har fortfarande inte tagit bort sminket från igår. Illa!
Men jag ska gå och duscha direkt efter inlägget och sen fixa mig inför ikväll.

Vad ska ni göra denna lördagskväll? Hemmamys? Party all night? Mysa med pojkvännen/flickvännen?
Men nu ska jag fortsätta lyssna på Adam Lambert (sjukt bra sångare som jag hörde för första gången idag) och sen ska jag in i badrummet med musiken haha! Ha det så bra!


Adam Lambert - For your entertainment


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0