Sjukling fortfarande

Idag har jag varit hemma också. Mår lite bättre men imorgon ska jag stanna hemma också :( vill träffa mina underbara vänner! Men jag är inte helt frisk än. Som sagt, i skolan finns det en regel: Är man minsta lilla sjuk ska man stanna hemma, så man inte smittar andra. Aa men typ.

WTH, så ska jag stanna hemma imorgon ändå, är ju förkyld och nu kliar det i halsen också.
Vid 09:00 slängde syrran in hunden till mig som absolut inte ville sova, han krafsade på dörren och gick runt och bjäbbade. Efter en halv timme krafsade en katt på andra sidan så då öppnade jag dörren och struntade i vad dom gjorde. Men som tur nog somnade jag om en halvtimme, sen kunde jag inte ligga där längre så jag gick upp och gjorde frukost vid 10:00 och kollade klart på serien "H2O". Vad ska jag kolla på imorgon?

Jo, Veronica (syrrans kompis) kom över med sin nyfödda baby Joline. Vad söt! Så lik Johan (pappan).
Ja, det har inte hänt så mycket mer idag. Har spelat facebook spel och kollat på "Glee". Fy fan vilken skön serie. En ny favorit! Tjejledaren, vad hon nu heter, är grym på att sjunga. Hon slår Rihanna stort med "It's over now".

Men nu ska jag gå och sussa. God natt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0