Sjuk

Ush vilken dag.
Jag vaknar av att jag mår uselt. Är helt täppt i näsan och klibbigt i gommen och på läpparna. Så jag kunde inte sova så bra inatt. Så jag stannade hemma från skolan idag. Gick upp vid 11:00/11:30 och gjorde lunch, eller det blev rättare sagt bara makaroner, fanns typ inget annat. Så låg jag framför TVn och kollade på serien "H2O" hela dagen. Det blir väl antagligen detsamma imorgon, ska stanna hemma imorgon också.

Ush, känner mig så blek, uppsvälld och mitt hår är förjävligt fast jag duschat.
Det jag vill göra är att göra en spray tan, banta och färga mitt hår! Tack!

Nu ska jag kolla på "Glee" och krya på mig.


*Nu måste snyta mig, för 758:e gången*


Kommentarer
Postat av: Tiffany =)

aww stackare! =( lider med dig :O själv e de 3:e dagen jag e hemma o har redan missat 2 prov:S...krya på dig gummsis oså får vi höras snart!! P&K <33

2009-11-18 @ 14:19:05
Postat av: Bella

Oj två prov? Inte kul. Hoppas det går bra i skolan. Jag ringer dig i helgen så får vi prata :D

Ja det ska jag göra, och du med gumman. P&K <333

2009-11-19 @ 23:00:27
URL: http://bellvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0