Ny vecka, nya händelser

Lyssnar just nu på Adam Lambert, älskar hans musik!

Idag var det skola igen. Så trååkigt!
Hände ingenting särskillt i skolan idag, på idrotten hade vi basket. Fick bollen i ansiktet, blev inte så förvånad faktist, hatar att spela bollsporter och jag är bollrädd. Sport är jätte kul, men då ska man spela med sina vänner som man känner. Det är fortfarande rätt spänd stämning i klassen och det har snart gått en termin, men allt tar sin tid.

Slutade vid 14:30.
Gjorde toast och oboy direkt när jag kom hem, var så hungrig och jag åt inte i skolan för jag var inte hungrig. Sen kollade jag på "Sex and the city" såklart. Haha den bästa säsongen ever. Skit bra.

Har pluggat lite om Grekland mytologi, duktig va? Som sagt är ju dålig på sånt så ska försöka skärpa mig, ska tvinga mig själv plugga nånting varje dag denna vecka.

Ska nu gå och duscha, gratta Anders på namnsdagen, måla naglarna och plugga lite innan "Paradise hotel" börjar, hmh undra om jag hinner allt på 15 minuter.. P&K ♥


Haha visst är jag duktig? Detta borde jag göra VARJE DAG! Lycka till..!


Kommentarer
Postat av: Tiffany ;)

haha söt du e! håller tummarna!! ;D

2009-11-30 @ 22:57:10
Postat av: Bella

Tack gumman! Saknar dig jätte mycket..! Kommer du till Stockholm under jullovet? <3<3<3 :D

2009-12-02 @ 18:08:51
URL: http://bellvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0