NY DESIGN

Tjenis!
Som ni märkt har jag gjort om bloggen lite, fint det blev va? Haha ja för att vara JAG ja. Är inte riktig haj på det än men bättre ska det bli. Det får se ut såhär för tillfället. Gjorde det dock på en halvtimme så det är helt OK.
Men det ska såklart bli bättre.

Idag var det skola igen då. Det som var så skönt med lov. Men nu börjas det med läxor igen.
Skoldagen har varit helt lugnt. Hade matte då vi äntligen fick våran lärare, hade ju vikarie i två månader. Men vår nya lärare är en gammal gubbe som man knappt hör vad han säger.

Efter skolan åkte jag hemåt.
Eh, har inte hänt nånting förutom att jag har varit på yoga, tänkte gå på step som var innan men jag pallade inte pallra mig dit tidigare.

När vi kom hem var det strömming serverad på matbordet, blä jag som inte gillar det som kommer från havet, förutom lax ibland.

Klockan är snart 22:00 och jag tänkte göra te och glo lite på TV innan jag går och sussar. Ja om det är nånting bra som går på TVn så att säga. Vi hörs. Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0