Natt bloggar

Jaha, så sitter man här igen, som igår.
Det blev inget i Fruängen, Sandra och Adam fick åka bil för det var strul med trafiken eller nåt, iallafall det blev inte av. Åh, jag som var så taggad!

Så jag har ägnat de senaste timmarna åt att lyssna på musik och trimmat en video om min familj.
Ja så går det när jag har tråkigt. Vilken helg va? Jag som var så taggad på att gå på fest så slutar det såhär, lyckat.




Inte världens bästa, och inte tillräckligt många bilder med heller, men det får duga. Så vad tycker ni? Ska jag göra en om min högstadie tid och om mina nya vänner? Juste mina nya vänner har ni ju sett, but don't worry, det kommer flera ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0