Lyckad helg

"She wanna be a bad girl" , "don't stop, make it pop, DJ, blow my speakers up" sjunger jag på hela tiden.
Ända sedan jag kom hem har jag laddat hem dom och sjungt dom om och om igen, sjukt bra låtar.
Kesha och Massari är mina favoriter just nu.

Igår gick jag för det första för tidigt till busshållsplatsen, bussen skulle gå 17:59 men jag gick 16:50 och trodde den skulle gå 16:59, vad korkad jag var. Så jag gick tillbaka hem och tittade på TV sen gick jag när jag skulle gått.
Mötte på Nathalie, William och sen Li på bussen. När vi kom till Tyresö centrum mötte vi på Moas mamma och hjälpte med pizzorna och fick skjuts hem till dom.
Kvällen började med att äta pizzorna sen gick vi in till vardagsrummet då vi pratade, kollade på "Yes man" med Jim Carrey och så fick Moa en lapdance av Li. Så jävla kul.
Jag och Li blev typ asglada över att Moa hade köpt cider. Det visste man inte. Men drack inte alls många, bara fyra stycken. Men det är så j*vla gott. Full blev man inte, och ville inte det heller direkt, men flummig blev man. Det hör ju till.

Det hände en massa mer såklart, men orkar inte skriva ner allt.
Moa blev väldigt.. chockad när hon fick syn på presenten hon fick av oss, 600kr presentkort på H&M och kondomer (fast det var jag som betalade dom). Det var kul att se hennes min!

Vid 01:30 hade alla dragit. Jag och Moa kanske kom i säng vid 02:30 då vi kollade på TV och pratade.

Idag gick vi upp vid 11:00 och åt frukost och fixade i ordning oss. För sen åkte vi till fotomässan i Älvsjö. Det var fotoutställningar och kameror osv till salu och allt. Det var kul. Moa fick äntligen sin kamera som hon tjatat om, Nikon D5000. Bara för det vill jag också ha en!

Efter det fick jag skjuts hem och då var Syliva, Magnus och hunden Kasper redan här. Dom skulle hämta Kendra eftersom vi haft henne igår.

Efter att jag kommit hem så har jag suttit framför datorn och sjungit och dansat sittandes vilt hela tiden. Kan bara inte sluta för låtarna är så sjukt bra. Specielt "Tick tock" med Kesha, den är svängig.
Haha Erik stod med öppen dörr och kollade på mig och det hade inte jag märkt, han hade tydligen stått där länge. Haha men det är kul, man måste bjuda på sig själv här i livet, right?

Klockan är nu sent och nu måste jag sussa. God natt.


Li och Marie vid middagen.


William, jag och Nathalie. Jag ösar med vitlöksås.


William, jag, Nathalie, tvillingarna och Marie.


Li blev glad över cidern, syns det?


William, jag, Nathalie, tvillingarna, Li och Marie.


Sötnosarna Li och Marie langar posen.


Tvillingarna (kommer inte ihåg namnen) och Li.


Jag och Nathalie.


Jag, Marie och William.


Tvillingarna, Moas kompisar.


Moas min xD


Dom här monstrerna skrämde skiten ur Moa.


Jag, Marie, William och Nathalie.


Honey Moa and me :)


Nathalie wants more.


Moa, jag och Marie. Gud ser väldigt påverkad ut, men jag var inte alls påverkad.


Halva jag och Marie.


Moa fick bodyscrub av sina andra vänner.


Haha kolla Moas min.


Marie och Nathalie.


That's moi. Är inte påverkad!


Vi ser allmänt muppiga ut.


Jag låste ut Nathalie *stolt*, därmed Li.


Sötnosen Marie.


Moa och Marie i bakgrunden.


Bordet.


Marie.


Marie och Moa.


Mot slutet. Marie, jag och Moa.





En glad Moa från idag. Fick äntligen sin kamera :)


I bilen.


Det blev en lyckad helg, men snabbt som f*n gick den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0