Lördag & söndag

God morgon bloggen. Well, morgon är det för mig för jag vaknade vid halv fem.
Har precis ätit middag.

Igår så åkte jag och Sandra Bl till Farsta där festen var. Trevliga människor! Men ca tio minuter innan Sandra skulle gå stod hon och bråkade med två killar. Det fick jag reda på efteråt, men jag pratade inte med dom under hela kvällen.
Följde med henne när hon skulle till Hökarängen till en annan fest där hennes Olle var. Men efter en kvart blev vi utslängda, så jag åkte till Farsta igen och slaggade där och Sandra åkte hem till Adam.

Jag hade jätte trevligt och kul igår. Lite drama blev det men så är det ju alltid.
Som sagt jag fick sova över där på soffan, men somna kunde jag fan inte. En hund och tre killar låg och snarkade så jag kunde inte somna, gick och drack vatten var femte minut. Vid 07:00 var jag fortfarande vaken, sen lyckades jag somna om och runt 10:00 gick jag därifrån. Så jag kom hem vid 11:30 ungefär.

När jag kom hem gjorde jag toast och såg på idol, efter ungefär 40 minuter somnade jag. Fett skönt det var att äntligen få sova i sin sköna säng. Sov i ca 4-5 timmar.

Men klockan är ju 20:10 så jag ska gå och duscha och borsta tänderna osv och sen sova. Det är ju skola imorgon igen. Ush tråkigt!

Men jag har haft en riktigt bra helg kan jag säga. Men nu ska jag dra. P&K ♥


Gårdagens outfit. Inget speciellt.


Face look.


Sandra på tåget mot Hökarängen.


Haha jag på tåget mot Hökarängen.


Sandra och Olle.


Kommentarer
Postat av: s

KAN INTE IMORGON.

2009-11-29 @ 22:20:59
URL: http://-
Postat av: sandra

haha fan jag ser inte så jävla full ut endå haah

2009-12-01 @ 11:22:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0