God natt

Har precis fixat i ordning mig inför natten. Har som sagt ångat, peelat och haft fuktgivande ansiktsmask i anstiket. Känner mig jätte fräsch. Så har jag kammat igenom håret också, känner mig som en liten prinsessa haha!

Klockan är ju bara 22:35 så jag ska vara uppe ett tag till. Ni får sova gott.
Imorgon är det en ny vecka, då blir det nya rutiner! P&K ♥


Skulle jag passa i bruna ögon? Själv tycker jag att jag ser mycket snyggare ut
med bruna ögon. På fredag ska jag på bio med Moa, så då ska vi köpa bruna linser. Längtar! ♥


Kommentarer
Postat av: Mia

ja, det skulle du! (: vad blir det för bio? :)

2009-11-23 @ 21:16:12
URL: http://miasfargstarka.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0