Fredagsmys

Har precis fixat klart naglarna. Har för första gången på flera år klippt mina naglar, och filat ner dom jättekort med svart färg. Aldrig haft så haha. Låter som om det är världens grej.

Kom hem för tjugo minuter sen då jag hade gått till Brandbergen centrum en snabbis och köpt chips och dipp och tuggumi. Mamma åkte till Ö&B och köpte, men dill och gräslök, euw. De enda chipsen jag gillar är sourcream and onion, paprika och ibland grill chips.

Men det är ju fredag med idol så då måste man ju ha lite sånt också. Jag, mamma och Cia ska kolla på idol sen ska vi kolla på film så det blir fredagsmys ikväll. Härligt!

Men idol börjar om fem minuter så jag måste fixa fram allt på vardagsrumsbordet. Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0