FILM + GOD NATT

Så hemma!
Ne, jag kom faktist hem 22:30.
Haha bra tajming va? Har inte gjort något vettigt alls under lovet, men sen dagen innan skolan börjar så ska man iväg på kvällen. Ja that's me. Så är det faktist alltid när jag har lov. Alltid i sista minuten haha.

Men jag hade rätt så .. skoj ändå.
Fick skjuts av Anders och han stannade kvar en stund för att prata lite med Göran.
Jag, Natta och Sarah gick innan. Vi drog då till solariumet och tog en 20 minutare, dock inte Natta hon tog 15. Ser ingen skillnad just nu, bara att jag är lite röd i ansiktet. Men jag ska snart hoppa in i duschen så då lär jag märka. Haha Sarah hade bränt rumpan, det var hon tvungen att visa mig också, bara drog ner brallorna sådär haha.

Efter solandet gick Natta hem och jag följde med hem till Sarah och drack te och kollade på "Djävulen bär prada". Vid pausen fick jag skjuts hem av Jenny.

Det var bara att springa upp för trappan och sätta på TVn och fortsätta kolla på filmen. Sen gjorde jag pan pizza eftersom jag var sjukt hungrig, men nu är jag sjukt mätt.

Just nu är jag pissnödig, trött och vill duscha. Men badrummet är ockuperat (som vanligt), får väl vänta ytterligare en timme.
Aja god natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0