EMA hela dagen

God dag bloggen.
Pratade precis med tjocksmocken, ni vet min barndomsvän Sandra.
Ja, ikväll ska vi tydligen till fruängen och "kröka" enligt henne haha. Nej det blir lite mys hemma hos hennes pojkvän och hans kompisar och en till vän till Sandris.
Men det ska bli mysigt.

Idag gick jag upp 12:30 och åt lunch och kollade på EMA på MTV. Det håller fortfarande på och jag tittar fortfarande. Ja det är det jag har gjort idag. Har fortfarande gårdagens smink på mig. Jag har bara kollat på tv hela dagen.
Katy Perry är en grym värd. Tjejen har verkligen humor.
Men alldeles strax är det slut. Och då ska jag gå och duscha och fixa mig lite inför ikväll. Ha det gött. P&K ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0