Stan och bio med Moa

Kom precis hem från stan.
Har varit på bio med Moa och såg "Trubbel i paradiset", helt ok faktist.
Gick på stan innan. Men det enda jag köpte var julklapp till mamma och Anders, middag och lite godis och självklart biobiljett. Var nära att köpa en väska som kostade 100kr bara, men det säger bara en sak: Dålig kvalitet.

Har haft skitkul idag. Först efter skolan åkte vi till Globen och kollade om biljetterna var fejk eller inte. Sen skulle vi ta tunnelbanan till Hötorget. Vi gick ju rätt, men sen säger jag att vi ska till andra sidan så går vi dit, men då ser vi tåget går på andra sidan som vi skulle tagit. Asså jag var helt upp i varv och mitt huvud snurrade så jag fick nästan huvudvärk. Men till Hötorget kom vi.
Sen släppte det. Ibland får man ju bara en blackout helt plötsligt och det var precis då. Allting snurrar ihop sig då.

Nästa gång jag åker in till stan ska jag inte åka därifrån utan att jag köpt nånting till mig själv. Det gick åt ca 500 spänn idag, på vad? Det vet jag inte rikigt! Pengarna bara försvinner för snabbt.

Men nu är jag trött och ska gå och sussa. God natt ♥


Moa på bussen, mot Globen.


We love Ed Hardy, but it's to expensive.


Moa posar tillsammans med en snögubbe som står utanför kulturhuset.


Jag och snögubben!


Plattan.


Haha bjuder på den. Kolla min min..!


Sen tog vi en varsin latte. Mums!


Jag och min latte.


Moa läser kändis skvaller. Alltid lika kul!


Så vackert!


Så vackert!


Jag inne på ännu ett café.


Moa sötnos.


It is all about love.

Det finns många fler bilder. Men om jag lägger upp dom kommer Moa döda mig. Men dessa räker gott och väl. 


Kommentarer
Postat av: olatidman

sv, tack! trevlig kväll

2009-11-28 @ 15:08:34
URL: http://tidman.blogg.se/
Postat av: Moa

haha, bilderna bjuder vi på ;) <3

2009-11-29 @ 12:29:21
URL: http://thunwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0