Bellvis want

Jag vill så ha en ny mobil!
Mobilen som jag har nu har jag haft i tre och ett halvt år nu, plus att det är en spricka i den.
Det enda man kan göra med mobilen är smsa och ringa. Ok det är det man gör med en mobil, men jag vill ha en fungerande kamera som inte min mobil har, det blir skit dåliga bilder, kom igen 1,3 megapixel, fattar inte varför jag köpte just den mobilen.

Jag fick ju en ny mobil när jag fyllde år, men dumma jag tappade den på stranden i somras, lyckat.
Jag vill iallafall ha en ny mobil. Det ville jag säga med detta inlägg.

Jag tror jag vill ha den här mobilen. Jag vill ändra min typ av stil, har typ alltid ogillat touch och bara ägt sony ericsson. Men nu vill jag ha en förändring. Vill ha ett nytt märke, färgen rosa och touch.
Då hittade jag denna älskling. Visst ser den söt ut? Vill ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0