Är världens lyckligaste

Tänkte det kanske är dags för dagens inlägg, som vanligt sent.

Idag hann jag till första lektionen, dvs matten 09:45. Direkt efter hade vi lunch. Lite jobbigt för vi slutar 10:45 och har lunch 11:00 så matsalen är inte öppen än och vi får stå och vänta och vänta. Det är löjligt hur tidigt vi äter också. Vi har ju lixom ätit frukost två timmar innan. Dåligt.

Sen hade vi en tråkig samhällskunskaps lektion. Sista lektionen var idrott då jag hade glömt mina kläder (som vanligt, har inte vant mig än att jag har idrott på måndagar) men jag var med ändå. Vi körde fem kamp, och det var rätt så kul.

Efter skolan följde jag och Malin med Moa till centrum för hon skulle köpa buss biljett. Så mötte jag upp Sarah också och gick sen hem till henne för att hjälpa henne med photoshop. Hon håller också på med DVD omslag. Men jag kan inte mycket alls. Men jag lärde henne det jag kunde, men det gick bra, förutom lite små detaljer som jag missade, men hon klarar det nog.

Åt ju middag där också och gick inte på yogan idag, gick inte förra veckan heller för jag var med Christoper då (en idiot, strular med andra tjejer samtidigt, ush killar det är det värsta vi tjejer vet!) Så det är över, efter fyra dagar dock. Nu minns jag varför jag slutade prata med honom för två år sedan. Hur dum får man vara egentligen? Varför träffade jag honom ens? Well, I guess I remembered the good things and forgot the bad. Men men, that's life.

Fick skjuts hem av Jenny också.
Har bara lyssnat på "tick tock" sen jag kom hem.

JAG ÄR VÄRLDENS LYCKLIGASTE!! VARFÖR? DET FÅR NI REDA PÅ IMORGON FÖR VILL INTE AVSLÖJA NÅGOT IKVÄLL. MINA VÄNNER KOMMER BLI GLADA IALLAFALL, DET ÄR ETT SOM ÄR SÄKERT.

Så jag kommer somna med ett väldigt brett leende på läpparna inatt. Men nu måsta jag gå och duscha. God natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0