Äntligen fredag / inga barn tack!

Hej bloggen.
Har precis ätit middag och är jättemätt. Det blev kyckling med ris, mums.

Dagen började med att Cia gick till skolan, jag ligger i sängen och en hund börjar gnälla och yla, så jag fick ropa upp han. Och han kom lika snabbt som en raket. Hoppade upp i sängen och slickade rent mitt ansikte!
Så sov vi vidare i en timme kanske, sen ville han ut och kissa. Han tog ett dopp idag med, i bäcken som finns i skogen. Det gjorde han igår också som jag glömde skriva.

Ja, resten av dagen har gått åt att kolla på "Zack och Codys ljuva hotelliv". Galna idéer dom pojkarna har asså.
Har inte hänt så mycket mer. Arvid är här också (booring). Gillar inte han, men vill inte säga det heller. En jobbig unge som tror han har rätt om allt och alla. Försöker hålla mig undan lixom haha.
+ Är inte bra med barn över 7 år. Kusinvitamin Kendra går bra, hon är ju bara 4 år. Shit, den skitungen har vuxit snabbt.

Nu ska jag inte fortsätta att prata skit om barn. Säger bara det, det dröjer länge för min del innan jag får barn. Minst 10-12 år.

Ikväll är det idol! Mamma kom hem utan snacks, såklart man vill ha snacks till idol. Funderar på att promenera själv upp till Brandbergen centrum och köpa nåt, men jag vet inte om jag orkar. Kanske. Vi får se vid 20:00 om jag gick .



Inga barn förrän jag är 26/28 år.
P.S hatar barnvagnar och jobbiga småbarnsklasser som ska
åka på bussen. Det är bland det värsta jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0