LIFE'S WHAT YOU MAKE IT

Idag har det varit en tråkig och rätt så dålig dag för mig.
Hade bild idag där gick det bra iallafall, sedan skulle jag ha muntliga nationella i matte, men Johan flyttade upp våran tid igen, igår sa han att vi skulle göra den idag istället, men idag säger han att vi ska göra den imorgon istället. Imorgon kommer han säga att vi får göra det på måndag istället säkert, blir så irriterad!!
Så jag hade rast till 12.00 då vårshowen började, den var jättebra. Åh Cassi gumman du var BÄST av alla, du sjunger finast av de alla! Älskar dig vännen min ♥
När det var slut var det dags för idrott, vi spelade innebandy och fotboll. Tråkigt!
+ jag var ensman, är ju ovän med de andra typ förutom Tiffany så jag var inte med så mkt, hade ont i huvudet också.

Tog bort det jag skrivit här tidigare, gjorde ett misstag.
Vill bara säga en sak nu, alla vi tre har gjort bort oss, jag är inte bara skyldig till alla bråk osv.
Det är alla vi tre som missförstår varandra, det är synd att det ska sluta såhär men jag har gått vidare.
Om ni vill mig nåt så får ni säga det öga mot öga, jag svarar inte på era samtal, sms eller på msn.
Så ni vet. Hejdå! (Jag vet att jag gick för långt, förlåt för allt fel jag har gjort. Hoppas ni gör det också)



Sång/rap


Dans


Cassi & Dahlia sjunger


Cassi sjunger halleluja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0