PRIMADONNOR MED FAMILJEN

Kom precis hem från stan, såg Primadonnor på Hamburger börs, det var jättebra.
Blandning av musikal och teater, I LOOOVE ;) Älskar allt som har med musik&teater att göra och den här showen var jättebra. Om ni också gillar det så kan jag verkligen rekomendera att gå på någon av deras roliga shower.
Vad har ni haft för er denna fredagskväll då? TELL ME!
Asså jag är fan jättetrött efter att ha suttit i fem timmar typ :/ När showen var slut var jag på dans&sjunghumör och blev pigg i regnet, haha! Men ne vi åkte hem. Är ju jättetrött nu, ska gå och lägga mig snart.





Klicka här och börja samla poäng och få gratis presentkort varsomhelst! Det är värt ett försök.

Kommentarer
Postat av: JULIA

sv; ja förstår precis vad du menar, jag simmar förfullt just nu.

Men det går inte så jättebra för mig, jag sjunker nästan varje träning, bokstavligt talat, men jag tycker det är så otroligt roligt så jag kan inte med att ge upp! :)

2009-05-09 @ 12:08:10
URL: http://nilssonjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0