FEST HOS BIBBI

Kom hem vid 00.00 från Bibbis fest. Det var jättekul! Hade så mycket skoj där asså.
Vi fick tacos till middag och Bibbi blev jättenöjd med sina presenter. Hon fick det hon önskade sig :)
Vi pratade, sjöng singstar och dansade i mängder. Ja som sagt det var jättekul, tyvärr så gick Dzejna tidigare för hon mådde inge bra :/ Men vi fortsatte med festen!


En stolt Camilla :)


Födelsedagsbarnet Bibbi. I bakgrunden retar jag Camilla lite ;)


Camilla&jag posar lite


Haha mongot själv då :o


Mums, en massa snacks. Mådde illa när man hade ätit så himla mycket!


Becca&Camilla sjunger karaoke


Camilla&Bibbi. Jättesöt klänning gumman!


Några av girlsen :) <3


Och några girls till :) <3


Haha så typiskt Dzejna :p


Jag, Camilla&Anni ute på balkongen.


En geting smög sig in, tjejerna blev lite rädda :p


Dzejna våldtar Bibbis nalle :o


Bibbi fick en stressboll, Dzejna provar gärna.


Jag kollar om det är någon skillnad, resten av kvällen tafsade jag och
Natta på varandra ;)


Kul hade man iallafall! xD


& så sjöng man karaoke också!


Dans blev det mycket av :)


Mer&mer dans!


Haha vette fan vad Jojjo gjorde, man aja! ;)


Camilla&Jojjo are going crazy!


Girlsen dansar dans stop!

Klicka här och börja samla poäng och få gratis presentkort varsomhelst! Det är värt ett försök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0