HEIDI MONTAG PRATTS MUSIKVIDEOS

Kollade precis på Heidi Montag Pratts nya musikvideo, har hört henne sjunga några låtar innan, tycker hon inte är så bra. Vad tycker ni?
Sedan när jag ser den här videon blir jag nästan äcklad, det är för mycket sex av den, hon är klädd endast i bikini och "strippar" och trycker upp hennes silikontuttar mot kameran hela tiden, sexigt tycker killarna, men tänk lite på människorna där ute också, det finns gränser även här Heidi, att bolagen verkligen går med på det här fattar inte jag asså. Sedan hittade jag en till musikvideo där hon är på stranden i bara bikini. Vad tänker den här tjejen egentligen?
Visst du har jättesnygg kropp och så men vad är du för förebild egentligen till de unga där ute? Är det här ok? Och vad tycker Spencer om det här? Att Heidi sexar sig på stranden i bikini och nu är det ute över hela världen.
De här makalösa paret är ju verkligen hollywoods pinsammaste par tycker jag. KOMMENTERA!!!

Black out


Higher

Kommentarer
Postat av: pixxie

magash

2009-05-15 @ 17:18:08
URL: http://pixxiez.blogg.se/
Postat av: miranda

Njaaaa inte så jätte bra kanske ;)



ha en bra dag! =)

2009-05-17 @ 12:27:23
URL: http://mirandagustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0