YOU'RE MY WORLD!

Jag är så glad att du finns i mitt liv igen sweetheart! Förut var det bara du&jag, alla somrar 24/7.
Det var bara du&jag och vi hade så jävla f*cking roligt tillsammans. Det har alltid varit du&jag, ända sedan när vi var i blöjor tills vidare.
Men sedan mina föräldrar skiljde sig och vi inte träffades mera så var det super tråkigt utan dig.
Du gör mitt liv så mycket roligare och mer värt att leva! Du är ljuset i mörkret, jag överlever inte utan dig. Det går inte beskriva dig med ord, du är så underbar och jag kan prata med dig om ALLTING! Jag kan berätta mina mörkaste hemligheter, och du kan berätta dina till mig också det vet du, jag finns alltid här för dig. Dag&natt&vått&torrt. Det finns ingen annan jag avgudar mer än dig. Nu finns du i mitt liv igen och jag låter inget&ingen komma emellan våran vänskap igen.
Look up, Tjocksmocken&Flodhästen are back!
TACK FÖR ATT DU FINNS GUMMAN, JAG ÄLSKAR DIG!





Miley Cyrus and John Travolta - I thought I lost you

Kommentarer
Postat av: Sandra

naaw älskling! älskar dig mitt hjärta <3<3<3<3

2009-05-20 @ 13:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0