GÅRDAGENS: RIX FM + DAGENS: HOS KUSINERNA

Gårdagen då:
Jag var på Rix Fm, innan åt jag och Sandra tacos med min familj.
Vi tänkte åka in till kungsan lite senare så vi står och väntar på bussen 18.40 typ, och jag smsar med en kompis, sedan säger jag till Sandra "E.M.D ska uppträda först , du kommer missa dem" och sen Sandras vrål "VAAA?! NEEEEJ" och bla bla bla, hahahah ni skulle ha sett henne, vi står lixom vid busshållsplatsen och hon får värsta paniken och skriker och har sig och går nästan ut på vägen, haha "Jag skojade ju" sa jag och garvade ihjäl mig, "Det där var inte roligt..." sa hon.
Retade henne resten av kvällen, det var roligt men det tyckte ju inte hon.
Det var väl ok där, artisterna var bra. När jag och Sandra står och kollar på uppträdandena så går mitt ex förbi mig och hejar på mig. Kul att se han igen. Men han stack därifrån då, efter en halvtimme det hade börjat lixom, aja!
Sedan så ska Sandra gå och hon skulle ringa upp sin pojkvän, då står vi där och då kommer en kille fram till mig och börjar prata, Sandra blir typ irriterad och går därifrån så pratar han med mig där, sen så kommer någon kille och en tjej fram och han bah "Åh nu kommer dem och förstör när man försöker ragga på dig", jasså? tänkte jag.
Efter en stund vi hade pratat klart så gick jag, två minuter senare står han och hånglar med en annan tjej, snacka om att vara desperat asså.

Tillbaka i publik klumpen, jag, Sandra och Tom står och kollar på artisterna, sedan så börjar en kille prata med mig.

"Heter du Isabella?"
"Eh ja, vem är du?"
"Kommer du från Haninge?"
"Ja, vem är du?" frågade jag igen
"Vi träffades på donken"


Jag kunde inte komma ihåg lixom, men sedan så slog det mig. Det var killen från donken i tisdags, han som flörtade med mig, hahaha. Aa det var lite komiskt att träffa han där också. Så det var det, man blev uppraggad från alla håll :o ;) Efter Rix Fm så stannade vi kvar i stan en stund, vi köpte dricka och snackade och tog pendeln senare. Så såg min dag ut igår, nu vet ni det.

H.E.A.T


Kim


Sarah Dawn Finer




Sarah Dawn Finer igen



Snow Patrol



Måns Zelmerlöw


E.M.D


Sandra på pendeltåget = FLUM!






Ja nu är man hemma och Eurovision songcontest är över. Kom hem ca 22.30 från släkten.
Mormors syster var där också, första gången hon är i Sverige. Fast det enda jag sa var "Ich heiβe Isabella, tschüs" haha!
Jag hade väldigt kul där idag, det blev någon paj till middag (tyckte inte om den så mkt), till efterrätt var det fruksallad med grädde och kakor (såklart så tål man ju inte frukt) så det blev en massa kakor för min del.
Kendra blev väldigt glad över sina presenter det var ju kul, vi hoppade studsmatta också med Noah, Andreas, Zackary och Arvid. Det gick vilt till. Ni kan se videorna här nedan.
Jag fick också en systemkamera av min kära gudfar, inte digital dock men ändå. Skitbra ju! Nu kan jag ta riktiga bilder, den här systemkamerna kostade runt 8 000 - 9 000 kr förr i tiden. Yeeey! TUSEN TACK!
Cia fick Euro pengar av mormor eftersom hon åker utomlands snart med sin pojkvän, så vi fick också lite presenter. Thihi!

BTW, Norge vann Eurovision songcontest, men han var ju inte bra alls tyckte jag, det var en barnsligt framträdande, asså dem måste ju ha fixat ihop allting. Han var ju inte ens bra, Azerbaijan eller Island skulle ha vunnit!

Kusinerna hoppar studsmatta


Här hoppar vi studsmatta också

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0