SEG SÖNDAG

Det var meningen att Dennis skulle komma hit idag, men eftersom bussen inte går på söndagar så gick det inte. Det skulle ta två timmar för honom att komma hit isåfall. Så det blev inte av.
Därför har jag inte gjort särkillt mycket idag, var hemma och kollade på HSM3 och tråkade.
Jessica kom hit efter middagen med balklänningen som jag ska få låna av henne. Den är jättefin, men jag känner att jag veeerkligen måste träna. Tänker inte gå till balen med den här kroppen så den ska tränas, har bara en månad på mig, men någon skillnad måste det bli, right? Därför har jag gjort ett dumt schema vad jag ska göra varje dag, jag kommer utnyttja gymmet rätt så bra och normalt mycket :) Jag får bara följa schemat så ska det gå alldeles utmärkt.

Vad har ni gjort idag då? Tell me!




Klicka här och börja samla poäng och få gratis presentkort varsomhelst! Det är värt ett försök.

Kommentarer
Postat av: MONIQA

haha ah :) <3

2009-05-04 @ 09:16:06
URL: http://muminporr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0