MEGAN FOX

Megan Fox är ju såklart världens snyggaste, sexigaste kvinna. Denna kvinna skulle kunna göra mig lesbisk, skulle inte tacka nej till henne, även om jag är hetero!
I mean look at her, don't you all want a peace of her? ;)
Haha skoja, men med detta inlägg vill jag säga till er alla att jag läängtar som fan tills jag ska se transformers med Megan, och att hon är så jävla snygg.
Låter jag inte lite pervers&lesbisk just nu? Njae.. nej!
Megan Fox är såklart den nya och bättre Angelina Jolie, tycker inte ni det? ♥



Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; Okej, det verka rätt slappt (A) iaf på vår skola :D haha <3

2009-05-29 @ 23:13:02
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0