I SKOLAN

Sitter just nu i skolan och har tyska, vi skriver på våra resplaner som vi inte har gjort på länge, hade tydligen tagit bort den som jag hade börjat på tidigare så jag får göra om hela skiten. Hade skrivit så mycket och nu är det borta :/
Aja får planera om hela skiten. Pratade med pappa imorse och han är ledig idag så jag ska dra hem till honom direkt efter skolan. Lite ändrade planer, och så får jag gå själv på Core idag.. :/ Aja såhär ser dagen ut just nu.
Ska återgå till uppsatsen nu. Hejdå. Ha det bäst. Puss&kram så länge.

Klicka här och börja samla poäng och få gratis presentkort varsomhelst! Det är värt ett försök.

Kommentarer
Postat av: Carita

aw sötis, tack så jättemycket! det värmer :>

lägg gärna till mig på bloglovin om du har lust att prenumerera, förresten. kramkalas ^-^

2009-05-07 @ 16:52:50
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0