GODNATT

Duschade precis och ska nu gå och lägga mig. Har haft en rätt så bra dag, både positiva händelser och negativa händelser. Imorgn har jag nationella i fysik! Ush vad hemskt det kommer bli, jag som inte kan ett piss typ :o
Vi får hoppas på det bästa då. Skoljoggen vet jag inte när den är, antingen imorgon eller på onsdag, I can't remember.
Efter skolan imorgon iallafall så ska jag träffa en gammal barndomsvän som jag inte har umgåtts med sen sex år. Men nu ska det bli en förändring, right sis?
Ja det får bli en snabbis eller ngt, beror på när jag slutar. Ska gå på spinning imorgon 18.30 med några kompisar.
Så har jag planerat morgondagen än så länge. Godnatt på er! Puss&kram ♥


Kommentarer
Postat av: Ida

goooooodnatt

2009-05-12 @ 00:47:25
URL: http://thoursie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0