FORTFARANDE EN MASSA PLUGG

Har precis gjort klart läxan till bilden, tecknade en tjej med lång klänning och krona, den blev väl sådär, den får duga iallafall. Lyssnar just nu på musik och tänkte skriva ett inlägg för dagen, sedan ska jag plugga geografi, har prov i Kina på onsdag.

Idag iallafall så skippade jag läset, var så j*vla trött imorse, morsan ringde 6 gånger på mobilen och 4 till hemtelfonen, och till slut ett till Cia, haha! Så jag hann till svenskan iallafall. Där skriver vi ändå bara kärleksdikter o.s.v. Resten av dagen bestod av rast typ, gick till bilden en snabbis och jobbade på min oljemålning, tycker det inte går bra alls!
Skulle egentligen ha muntlig nationella i matte också men det hann vi inte med idag, vi får göra det imorgon istället. Så jag har bara haft två lektioner på hela dagen, svenska och tyska. På tyskan gick vi igenom provet och jag får komplettera till ett högre betyg. Har prov nästa vecka så det är lugnt, men nu ska jag dra och plugga på Kina, har fortfarande tusen läxor, vi hörs!  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0