DAGENS OCH GAMLA HÄRLIGA LÅTAR

Idag var det skola först och främst, sedan fick jag och Yasmina skjuts av Natta med moppen upp till centrum xD
Köpte min balklänning idag, nu får jag inte ångra mig asså. Skit samma! Den är ändå fin xD
Efter det så åkte jag hem och gjorde absolut ingenting, skickade lite låtar till Natta och laddade ner Vengaboys, haha har inte lyssnat på dom på fett länge, typ fem år.
Så just nu sitter jag och dansar&sjunger till Vengaboys "boom boom boom I want you in my room"


Fick ta en storlekt större för annars skulle inte brösten få plats, dom vällde ut fan! xD



Vengaboys - Boom boom boom I want you in my room



Vengaboys - Uncle John from Jamaica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0