BALEN

I måndags hade jag bal, först var det mingel i ljussalen, sedan blev det middag i matsalen.
Där bjöds det på mat, efterrätt, tal och sång från lärarna. GULLIGT!
Efter middagen drog alla till Eken där festen började och slutade, jag hade jätte skoj!
Efter två-tre timmar kom mamma, anders, cia och erik och fotade oss tjejer.
Ja, det finns inget mer att säga, ni vet ju att en bild säger mer än tusen ord, ni kan ju kolla själv nedan.




Jag innan balen.


Sötnosarna Sarah och Natta.


Mingel i ljussalen.


Stefan


Middagen, några från klassen. Min mentor Thomas till höger.


Sarah och jag på middagen.


Det bjöds på både tal och sång från lärarna.


Efter middagen posades det lite ;)


Natta, Sandra och jag


Jag och Tiffany. KOMMER SAKNA DIG JÄTTEMYCKET NU NÄR DU FLYTTAR!! :'( <3 <3


Efter minglet och middagen blev det fest på Eken.


Sara, Sandra och Camilla.


Här dansas det för fullt.


Öhm, okej.


Some boys.


Det dansades mycket och hela kvällen.


Det dansas för fullt.


Sötnosarna Sandra och Bibbi.


Jag och Sandra, gumman du gör livet SÅ mycket roligare. Älskar dig sweety! <3


Det stod en scen mitt i rummet, där skulle ALLA dansa. Man blev ju nerputtad så fort man
kom upp kan jag säga.


Lärarna dansade också, ni kan se Nicklas dansandes där i svart tröja.


Där dansar han igen.


Sedan blev det fotografering med tjejerna. Skitfina flickor! Glömmer er aldrig <3


Och en till bild med tjejerna <3


Tiffany och jag.


Sarah och jag. Haha rolig bild, ser ut som Sarah är min mamma xD


Sandra och jag. Kommer alltid vara du och jag gumman <3


Här dansas det med lärarna Johan och Jenny.


Och en bild bild.


THE END!

Kommentarer
Postat av: kicki

Jaa det är klart du måste komma hem till mig i sommar, SPIKAT! :D Hahah, men vi måste se till att det är innan den 13 juli för då åker jag ned till Grekland och kommer stanna där tills skolan börjar.

kram

2009-06-11 @ 00:01:21
URL: http://www.kicks.devote.se
Postat av: sarah

hahaa skrutt , ja ser jätte stor ut på bilden och du ser jätte liten ut mhaaah <3

2009-06-13 @ 22:04:59
Postat av: Bella

HAHAHA aa jag vet, det ser ju fan roligt ut! xD

2009-06-13 @ 22:10:47
URL: http://bellvis.blogg.se/
Postat av: klara

vilken fin klänning du hade! :)

2009-06-17 @ 12:37:54
URL: http://kkklaraaa.blogg.se/
Postat av: ellinor

GAHAHA! Fett kul bild på dig och sarah :D

Hon ser typ skit stor ut, som värsta jätten typ xD

2009-07-11 @ 00:07:37
URL: http://ellnorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0