JOBBA OCH SOVA

God kväll!
Som ni har märkt har jag inte kunnat uppdatera mig så mycket, kan bara på kvällarna, jag jobbar varje dag nu. Har jobbat hela veckan och ska jobba imorgon också.
Just nu så lyssnar jag på musik och vaktar Tellus, han leker hej vilt med mina hundtofflor..
Ja, så jag har jobbat från 10:00 - 16:00 idag, Sandra och hennes familj kom och hämtade mig sen följde jag med dem hem. Vi hoppade studsmatta och snackade en massa skit! :)
Asså det har snart gått tre veckor och de enda jag har träffat av mina kompisar är Sandra och Natta. Men så är det när man jobbar, man har inte tid och när jag väl inte jobbar så sover jag.
När jag och Sandra hoppade studsmatta kom det en STOR äcklig flygmyra, jag dödade den med colaflaskan, det var en äcklig gul gägga den bestod av, såg ut som snor. Haha ush den var skarrig!
När vi skulle gå till bussen fick vi springa halva vägen så jag inte skulle missa den, tiden gick så fort.
Sen skulle jag byta vid Söderbymalmsskolan men då hade bussen redan gått och den andra bussen gick inte, så bussen skulle gå om 25 minuter igen, men då gick jag hem istället på 20 minuter, väl hemma var Yvonne, Darryl och Kieran där. Men dem skulle gå precis när jag kom.

Tellus bajsade lite inne också, pyttelite, och Cia gick i det och hon märkte inte det efter två minuter. Så det var bajsfläckar på golvet. Ush!
Det var väl det, jo! Jag köpte ju Veet vax för några dagar sedan, det står att man ska prova på ett litet ställe först innan man vaxar benen, det var första gången jag vaxade men det var inte så farligt, lite ont gjorde det förstås men det gick över snabbt. Det gäller att rycka bort snabbt som fan, annars gör det mycket ondare.
Nu ska jag inte förlänga inlägget med en massa underbara ord från mig för nu ska jag faktist kolla på film och äta godis och dricka läsk med Cia och Erik. Skiter i om jag ska jobba imorgon måste ju fan få ha någon lördagskväll nån gång! Ha det bra så hörs vi. P&K ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0