EN CRAZY DAG

Första inlägget för dagen dårå.
Idag jobbade jag från 10:00 - 14:00, vattnade först blommorna och sen lite allmän rensplockning, sen fick jag stå i kassan. Nu vet jag hur den manicken fungerar. Imorgon ska chefen iväg nån timme eller två, så jag får stå där borta själv ett tag. Men det ska nog gå bra, jag vet ju hur det fungerar nu.
Efter jobbet åkte jag hem, tog hand om Tellus för Erik satt bara vid TVn, vilken bra pappa han är till Tellus då!
Skulle gå på promenad med Tellus, det fanns några killar som spelade fotboll, såklart skulle Tellus leka med fotbollen. Till slut spelade killarna fotboll med Tellus, han tyckte det var skit kul. Så han fick springa lös där och alla hade skit kul, jag satt mest där och tittade på. Det var så gulligt, Tellus njöt verkligen varenda sekund av det.
Ja, så idag har Tellus varit vild hela dagen.
Natta och Markus kom förbi en snabbis, 10 minuter.
Natta ville kolla på hunden, hon tyckte den var så liten och söt.
Sen efter middagen så kom Yvonne, Noah och Kieran och kollade på hunden.
Det är många som vill komma och träffa lilla Tellus, men det är bara kul och det tycker han med, han älskar människor.
Så det är bara bra, katterna har gjort framsteg idag, Tellus också. Tarzan gick ju sakta fram till Tellus och det var ett stort steg, och Tellus morrade inte nånting. Bara när Tarzan gick, han vill ju så gärna leka men det fattar inte Tarzan.
Tiger har också blivit duktigare, han nosade länge på Tellus och nästan i rumpan xP
Ja så det flyter bara här, allting blir bättre och bättre.
Sen har det inte hänt något speciellt. Nej, ska nu avsluta detta inlägg för denna gång och återgå till chattandet. Klockan är nu 22:10 och jag ska strax gå och lägga mig, börjar 10:00 imorgon.
Ni får ha det bra. P&K ♥






Kommentarer
Postat av: V,

haha men FY en sån söt en!

2009-06-24 @ 23:00:54
URL: http://pearlsofglass.blogg.se/victoria
Postat av: Andrea

Har du inte badat, nu kommer det ju bli jätte varmt :D Åh kul, är det sommarjobb? Eller är florist något du ska jobba med senare också :D?

2009-06-25 @ 11:02:56
URL: http://eaandrea.blogg.se/
Postat av: LINDA [ddisconnected.blogg.se]

Svar: Samma här :D Fina bilder :D Din hund? <3

2009-06-25 @ 16:33:39
URL: http://ddisconnected.blogg.se/
Postat av: Amanda

Svar: haha,okej=)

2009-06-25 @ 16:58:36
URL: http://amandaoe.devote.se
Postat av: sarah

urgullig vovve! :D

2009-06-29 @ 20:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0