TILLBAKA TILL DEN GAMLA MOBILEN

God kväll/god natt.
Klockan närmar sig 00:00 och snart ska man gå och lägga sig.
Idag jobbade jag då från 10:00 - 18:00, det var väldigt lugnt idag och det börjar nästan bli tomt på blommor.
På onsdag är det sista dagen vi säljer blommor sen lägger dom ner och då kommer jag stå där och sälja jordgubbar bara.
Vid 17:00 tiden kom Bibbi, Steffi och Net förbi och hälsade, dom var kvar tills jag stängde. Fick stänga där idag chefen gick tidigare så jag fick ta hand om allt själv i ca tre timmar. Men det gick bra! Köpte dom sista fyra jordgubbsaskarna så alla vi fick en varsin haha!
Efter det åkte vi till centrum och jag köpte påfyllning till mobilen för att kunna skicka sms och ringa igen, på ett sätt är det skönt att ha sin gamla mobil man har saknat den xP
Vi åkte typ direkt hem när vi kom till centrum, Bibbi följde med hem till mig för att hälsa på Tellus och så fikade hon hos oss också. Hon stack väl runt 21:30.

Det var väl det som hände idag i princip. Ska nu gå och lägga mig klockan tickar iväg. Börjar jobbet 10:00. Ha det bäst. P&K ♥

(Har dock inga bilder, kan ju inte ta bilder nu när jag tappat bort mobilen, och kameran på gamla mobilen suger)

Kommentarer
Postat av: Jessie - 21 år & mamma till Jacob

Tack=)tråkigt att du har tappat bort din mobil.. jag är 21 år om du inte har märkt det på rubriken haha. Kram =)

2009-06-30 @ 08:34:58
URL: http://silkybutterfly.blogg.se/
Postat av: LINDA [ddisconnected.blogg.se]

Svar: Musik :D Hahah! :D

2009-06-30 @ 15:49:15
URL: http://ddisconnected.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0