SKOLAVSLUTNINGEN

I tisdags hade jag skolavslutning. ÄNTLIGEN!!
Nu är man fri, gick ut med rätt så bra betyg, så som jag har betett mig nu sista året.
Det har varit äkta bergodalbanan för mig, ibland har det gått pissdåligt ibland mycket bra.
Men nu är det över och det är SÅÅ skönt, nu när det är sommar ska jag bara chilla, vara med kompisarna, sola och bada så mycket som möjligt och framförallt jobba.

Ja vad gjorde jag på min skolavslutning?
Först gick jag till skolan för att säga hejdå till alla och få mina betyg och blev fotograferad från DN, sen träffade jag syrran och Erik i centrum, vi köpte en present till mamma som fyllde år.
Efter det åkte vi till Ica Maxi och köpte en hårfön där till mamma också, sen åkte vi hem.
Jag bytte om och sen satte jag mig vid datorn, var så jävla trött, men så ringde Sandra och hon fick mig att gå ut.
Så jag stack till Rudan och träffade Sandra, Thom och Elin där.
Vi satte oss på bryggan och skulle tända engångsgrillen men det blåste så mycket att det inte gick att tända den, så vi flyttade oss in i skogen och satte oss mitt på gångvägen. Men det gick inte att tända grillen där heller, så vi satt där i någon timme, sen gick jag, Sandra och Thom till tåget för att vi ville bli varma, vi åkte ända till Barkaby, Sandra pratade med en okänd person om alla hennes problem, vi kom ända till Barkarby och där pissade hon på tågstationen, sedan åkte vi tillbaka till Handen. Då kastade jag också marshmallowspåsen på några snett bakom oss för vi ville inte ha dom, så då blev det krig, haha sen så gick Sandra dit och sade nånting, sen stack hon för att prata i telefon då började dom där personerna snacka om hennes jeans (?). Ja, efter att dom gick av snackade jag med Sandras "kille" i telefonen till slut, och Sandra snackade med någon engelsk man.
Sandra snackade med en massa okända personer om sina problem, haha det var kul, jag pissade nästan på mig och mitt smink rann :O

Innnan Rudan:

Jag påväg till skogen för att plocka blommor.


Katterna följde efter oss.


Erik lekte lite med Tiger&Tarzan.


Härligt att leka i skogen.


Tarzan var så seg, så vi gick före och han försvann in i skogen.
Han var skit sur på oss när han kom tillbaka. HAHA!


Såhär fin blev bucketten till mamma.


EGO-bild på mig med blommorna, ett måste ;)


På Rudan med Sandra, Thom och Elin.


Sandra Blomberg


Engångsgrillen man aldrig fick igång, frustrerande!


Thom och Sandra


Puss puss


Sandra och skogen


Sandra smiles


Bellvis


Mmm marshmallows..


Thom, Sandra och Elin


Thom, Sandra och Elin igen.


Sandra pissade på tågstationen i Barkarby...


Mer pussandes


Sandris och jag pussades också lite..


Sandra och hennes miner asså, haha! Love them!


Sandris och Bellvis, aldrig normala inte


Marshmallows överallt.


THE END

Kommentarer
Postat av: kicki

Haha Jaadå jag ska helsa från dig om jag ser henne! Hihi japp det ska vi! :)

2009-06-11 @ 21:31:46
URL: http://www.kicks.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0