JAG HAR FÅTT SOMMARJOBB!!

Tjoho allesammans!
Idag har jag varit iväg med mamma och Anders till först Farsta och då skulle de köpa en massa blommor, sedan åkte vi till länna och handlade på Eko och hälsade på syrran i kassan där xD
Sen kollade vi på digitalkameror till mig men jag hittade ingen, vill helst ha en Canon eller Nikon till ett bra pris, tipsa gärna!
Sen köpte jag två par skor och mamma ett par på Skopunkten, sen åkte vi till en blomstergrej där de säljer blommor, växter och jordgubbar, bl.a pratade vi med en kille där om sommarjobb, och han ville gärna anställa mig, så jag börjar där på onsdag! ÄNTLIGEN asså, ett sommarjobb!
Spelar roll vad det är man jobbar med man tjänar ju pengar på det iallafall! Så det ska bli kul, har något att göra nu när sommaren börjar.
Glömde skriva ett inlägg igår, men jag var hemma hos Natta och spelade The Sims 3 och åt godis, sedan åkte jag hem och spelade The Sims 2 och kollade på "I taket lyser stjärnorna" och "Bride wars". Det hände inte så mycket igår.

Ikväll kommer jag bara vara hemma, är så jävla förkyld jag nyser hela tiden och det rinner, snyter mig varannan minut asså, det är hemskt. Ja, vad ska ni göra ikväll då? P&K



Kommentarer
Postat av: Anonym

vad heter platsen där du fick sommarjobb?

2009-06-06 @ 19:53:13
Postat av: Bella

Det du ;)

2009-06-06 @ 22:35:49
URL: http://bellvis.blogg.se/
Postat av: louise

härligt, jag skulle också vilja ha sommarjobb.

grattis till dig! : )



hoppas du får en bra dag!

2009-06-07 @ 02:13:37
URL: http://hhtp://lojsss.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0