IT'S LOST

Igår jobbade jag bara från 10:00 - 12:00, fick kort dag och det var inte alls mycket folk det var lugnt på jobbet.
Så Moster Yvonne, Darryl och Kieran kom och hämtade mig 12:00, sen åkte vi hem till mig och hämtade Erik och Tellus. Sen åkte vi vidare till ett fik som hette Saltå kvarn, jag åt en väldigt god våffla med grädde och choklad.
En massa människor kom fram till Tellus och hälsade och det tyckte Tellus var jättekul, han följde till och med efter en kille på kanske sju år haha!
Efter det åkte vi till ett bad, först hittade vi en sittplats sen skulle jag pinka av Tellus och då kom det fram en massa ungar och skulle hälsa och leka med honom. När jag hade rastat klart honom hittade jag inte min mobil, vi gick och letade efter den tre gånger och frågade folk om dom hade sett den men ingen hade sett den. Ingen av ungarna såg man inte så antagligen så har dom tagit min mobil för jag var ju tvungen att hålla kolla på Tellus. Det sög ju verkligen att min mobil försvann, fan! Fick den av pappa i födelsedagspresent i mars när jag fyllde år och efter två månader är den nu borta, nej han kommer bli skit lack på mig, gillar inte när han blir arg :(

Så jag var sur hela dagen igår, efter besöket på badstranden åkte vi hem till Yvonne och Darryl en stund, sen skjutsade Yvonne mig och Erik till min styvfarmor Annika för vi skulle äta middag där, det bjöds på lasagne och den var super god.
Ush det är inte kul att först förlorat digitalkameran och sen mobilen under fyra veckors tid :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0