GOSH!

God kväll på er alla!
Idag jobbade jag från 10:00 - 16:30 typ.
Fick vattna blommorna, rensa pelagonerna och fixa lite så allt såg bra ut.
Sen sista 15 minuterna fick jag lära mig kassan, kan endsat jordgubbar men nånting iallafall.
Idag fick jag en jävla bränna asså, blev illröd i nacken, fast jag smörjde in mig imorse, men det hjälpte ju inte. Så jag har smörjt in mig med kylbalsam nu.
Efter jobbet gick jag till Vegabaren och köpte mig en hamburger meny och tog med mig till Natta.
Så jävla gott det var med mat. Jag äter ju inget när jag jobbar, äter när jag kommer hem.
Så jag var hos Natta en stund, sen drog jag hem och då var mormor och styvfarmor där och hälsade på Tellus.
Kan inte sluta säga att han är så söt, för det är han. Jävligt söt!
Imorse så pinkade han på mattan, när jag kom hem gjorde han det igen haha!
Tellus var väldigt hyper idag, Anders blev ju galen och då blev Tellus galen det slutade med att Tellus nafsade till Anders näsa hahaha!
Vad hände mer?
Jo jag spelade Maxi Yatzy med Madelene, jag vann. Sen så upptäckte jag bakgrundbilden på hennes mobil, skriver inte det här för jag vill inte gå in på detaljer. Men jag kan säga detta, världen är väldigt liten!
Jo, Jessica, Rebecca och hennes kille kom och tittade på Tellus.
Ja sen hände det inget mer. Har precis duschat och snackar med Markus på msn, ska gå och lägga mig snart. Ni får ha det så bra. P&K ♥ 


Rensning pågår..


iPoden i högsta hugg och sol så är det helt ok med att rensa alla blommor.


Lärde mig kassan idag också. Nice!


Jag påväg hem från Natta. Kolla in brännan!


Jag tjänar en massa pengar. Det där är inte ens en fjärde del av det jag tjänat ;)


Just det, vi spelade kubb också. Jag och Erik vann!

 



Kommentarer
Postat av: angelica - en annorlunda ung mamma blogg

hej, fin blogg du har. lägga till varann på bloglovin?=)

2009-06-24 @ 09:35:59
URL: http://enkärlekssaga.se
Postat av: Amanda

Alltid kul med pengar!



Svar: Vad bra då!

2009-06-24 @ 11:04:33
URL: http://amandaoe.devote.se
Postat av: andrea

haha ja har också blivit helt röd och typ bara på ryggen och bröstet, för att ja badade så mkt, ja kommer se helt knäpp ut :P haha

2009-06-24 @ 19:58:22
URL: http://eaandrea.blogg.se/
Postat av: angelica - en annorlunda ung mamma blogg

tack, ska vi lägga till varann?=)

2009-06-24 @ 22:04:22
URL: http://enkärlekssaga.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0